Hétről hétre Így tedd rá! II. 9. rész
Hétről hétre II. 8. rész
Hétről-hétre Így tedd rá! II. 7. rész
Hétről hétre Így tedd rá! II. 6. rész
Hétről hétre Így tedd rá! II. 5. rész
Hétről hétre Így tedd rá! II. 4. rész
Hétről hétre Így tedd rá! II. 3. rész
Hétről hétre Így tedd rá! II. 2. rész
Hétről hétre Így tedd rá! II. 1. rész
Hétről hétre Így tedd rá! 51. hét 13. rész
Hétről hétre Így tedd rá! 50. hét 12. rész
Hétről hétre Így tedd rá! 49. hét 11. rész
Hétről hétre Így tedd rá! 48. hét 10. rész
Hétről hétre Így tedd rá! 47. hét 9. rész
Hétről hétre Így tedd rá! 46. hét 8. rész
Hétről hétre Így tedd rá! 45. hét 7.rész
Hétről-hétre Így tedd rá! 44. hét 6. rész
Hétről-hétre Így tedd rá! 43. hét 5. rész
Hétről-hétre Így tedd rá! 42. hét 4. rész
Hétről-hétre Így tedd rá! 3. hét
Hétről hétre Így tedd rá! 2. rész
Hétről-hétre Így tedd rá! 1. hét
Így már mosolyodik az álmunk, boldog ünnepeket kívánunk…
Hogyan kerül egy képre a Ghymes együttes legújabb karácsonyi lemeze és az Így tedd rá! Ünnepek a néphagyományban kiadványa? Magam is örömteli mosollyal fogadtam amikor elkészült ez a kép. 15 éve volt, amikor elhívtak a barátaim egy Ghymes koncertre. Azóta pedig az ott...
Ezt adjátok elő Karácsonykor!
Készítettem Nektek egy kis karácsonyi összeállítást, ami gyönyörű dalokat, egyszerű, a korosztályi sajátosságoknak megfelelő mozgásvilágot tartalmaz. Az alábbi videón megtekinthető a 2016-os kecskeméti képzésen résztvevő pedagógusok előadásában: VIDEÓ A műsorhoz...
Mi értelme van a népdalnak az óvodában?
A népdal feladat, kötelesség, vagy maga az élet az óvodában, iskolában? Ez a kérdés jutott sokadszorra eszembe, de most jött el a pillanat, hogy néhány sort írjak erről. Számtalanszor volt saját mentsváram, boldogságom, fájdalmam kifejezésének eszköze az ének. Szoktam...
Iskolások Így tedd rá!-ja: Szavak hangokra bontása 1. osztály
A tulipánokat sokféle módon használhatjuk az órákon is. Itt a szavak hangokra bontását látjátok. A képek lehetnek szebbek, fénymásolhattok is, de a gyerekek kifejezetten szeretik, ha rajzolok. 🙂 Felrajzolom a szó képét (kirakom), majd a kép alá teszek annyi...
Utat adok és utat török Kodály nyomdokaiban…
Igen személyes az az indíttatás, mely arra a pályára, érdeklődési körre, kutatási területre vitt, melynek gyakorlati kimeneti tézise a népi játék, mint szabad játéktevékenység, mint készség és képességfejlesztési lehetőség és mint ismeretközvetítő eszköz jelenik meg a...
“Mit adott nekem a képzés? Azt gondoltam semmit, pedig MINDENT!”
Lengyeltóti 30 órás továbbképzésünk után kaptam ezt az önreflexiót, ami azt gondolom elmond mindent arról, hogy miért is csináljuk. Olvassátok: ,,Mit adott nekem ez a képzés?Azt gondoltam semmit, pedig mindent. Első nap, kicsit megszeppenve néztem a sok óvónőt. Ők...
Így tedd rá! Program – Az ősi magyar tánckultúra aktualizálása
Elkezdték, és amikor látták, hogy ragyogóan működik, közkinccsé tették a környéken: meginvitálták a kollégákat más településekről is. Olyan új szemléletmódot és gyakorlatot oktat Balatoni Katalin, amelynek lényege, hogy a néptánc tanítás gyermekközpontú legyen ismét....
Nyíregyházán így teszik rá!
A nyíregyházi Kerekerdő óvoda az Így tedd rá! Program harmadik referencia intézménye. Az elhívatott pedagógusok a program alkalmazásával igyekeznek élménydús, vidám, játékban, táncban, dalban gazdag mindennapokat varázsolni a gyerekek számára! A következő cikk is ezt...
Így tedd rá!
Pedagógusok élményei a képzéseken és a képzések után A hétvégén varázslat történt az oviban! Jött Kata és gyönyörű énekével, néptáncos lényével elkápráztatott mindenkit. Hétfőn reggel már szólt a népzene a csoportokban, a gyerekek boldogan próbálják az új dalokat és...