GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Szívesen válaszolunk bármilyen felmerülő kérdésre, de lehet hogy itt találsz rá választ!
Utalással kapcsolatos információk:
– Milyen bankszámláról és ki utalhatja a számlán szereplő összeget?
Utaláskor, a számlán szereplő személynek vagy intézménynek és annak aki az utalást végzi, meg kell egyeznie. Így, ha intézmény nevére szóló számla, csak az intézmény végezheti az utalást. Ha magánszemély nevére szól a számla, az ő nevéről kell hogy érkezzen az utalás!
– Mit tegyek, hogy kiderül a számla kiállítása után, hogy az intézmény mégis finanszírozza a képzés díját?
Ha időközben megváltozik a kifizető neve (pl. az intézmény mégis finanszírozza tovább képzés díját) kérlek jelezd felénk az igyteddra@gmail.com címen, a pontos adatok megadásával. Ezután, mi új számlát állítunk ki és elküldjük neked a megadott e-mail címre. Viszont, ha az átutalás megtörtént, a számlát már nem tudjuk javítani, sem cserélni.
Jelentkezéssel kapcsolatos információk:
– Hol tudom leadni jelentkezésem a továbbképzésre? Mikor tudom meg, hogy bekerültem?
Jelentkezésedet a képzéseink menüpontban tudod leadni, ami akkor sikeres, ha jelentkezés után azonnal kapsz egy visszaigazoló emailt az általad megadott e-mail címre. Továbbá, ha a felületen megjelenik a ,,Sikeres jelentkezés” felirat.
– Mit tegyek, ha egy képzés megtelt, de én szeretnék rajta részt venni?
Megtelt képzés esetén lehetőség van várólistára való jelentkezésre, az igyteddra@gmail.com címen név, telefonszám és email cím megadásával.
KAPCSOLAT